Chiny i „ciągnij-puszczaj” w kampanii cebulowej
Według źródeł branżowych zapytanych przez magazyn Fruit Today, w tym roku sieci handlowe w Hiszpanii sięgnęły po cebulę pochodzącą z tak nietypowego źródła jak Chiny. Zazwyczaj do końca kwietnia i na początku maja supermarkety nie kupują cebuli. Ale

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Z prasy