"Norwegowie kupują więcej podstawowych produktów... takich jak cebule, marchewki i kapusty."
2024-10-24 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
"Przed pandemią i kryzysami energetycznymi, ludzie w Norwegii kupowali 5 kg warzyw i owoców, teraz kupują 1 kg i idą po więcej, jeśli potrzebują" - tak opisuje zmianę w zachowaniu kupujących Andre Stoltenberg, dyrektor ds. sprzedaży importerów Interfrukt w Norwegii. Twierdzi on, że od początku pandemii COVID-19.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



