Pozytywny trend dla kampanii czosnkowej, ale mniej pozytywny dla cebuli.
2024-12-06 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Kampania na hiszpański biały czosnek ma obiecujące wyniki w tym roku. W porównaniu z ubiegłym rokiem, obecne ceny wzrosły o około 10-15%, co odzwierciedla znaczną poprawę jakości produktu w porównaniu z poprzednim sezonem. Popyt na rynku jest również silny, z pozytywnym spożyciem.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



