Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Pozytywny trend dla kampanii czosnkowej, ale mniej pozytywny dla cebuli.

2024-12-06 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Kampania na hiszpański biały czosnek ma obiecujące wyniki w tym roku. W porównaniu z ubiegłym rokiem, obecne ceny wzrosły o około 10-15%, co odzwierciedla znaczną poprawę jakości produktu w porównaniu z poprzednim sezonem. Popyt na rynku jest również silny, z pozytywnym spożyciem.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem