Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Tesco: W tym roku 4 miliony funtów na owoce i warzywa dla 400 szkół.

2024-10-09 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Koreańscy sprzedawcy wprowadzają na rynek produkty o ultra-niskich cenach w obliczu wysokiej inflacji. Sieć sklepów Convenience CU, należąca do BGF Retail Co., ogłosiła, że jeszcze w tym miesiącu wprowadzi do oferty warzywne produkty w cenie 990 wonów. Produkty te będą obejmować cebulę, szczypiorek, plastry rzodkiewki, marchewkę oraz grzyby królewskie.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem