Dostawca marchwi uruchamia program marchwi dla niemowląt
Zespół Dorot Farm wszedł na rynek marchewek dla niemowląt, uruchamiając program marchewek dla niemowląt dla swoich klientów detalicznych i gastronomicznych w USA.
"Podążając za rosnącym popytem i prośbami klientów o marchewki dla niemowląt, zdecydowaliśmy się dodać ten produkt do naszego portfolio. W ten sposób nasi klienci mogą cieszyć się naszymi świeżymi i słodkimi marchewkami w różnych odmianach", mówi Ami Ben-Dror, założyciel i
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Marchew