Dzieci jedzą o 52% więcej warzyw, jeśli są one podawane z zabawnymi emotikonami ziemniaków.
Badanie przeprowadzone na Uniwersytecie Brighama Younga ujawnia zaskakującą strategię zachęcania dzieci do jedzenia większej ilości warzyw: podawanie im ziemniaków w kształcie uśmiechniętej buźki. Stwierdzono, że dzieci spożywały do 52% więcej groszku i marchewki, gdy buźki ziemniaczane były umieszczane w tej samej misce co warzywa. Efekt ten nie wystąpił, gdy buźki ziemniaczane były podawane oddzielnie. Badanie miało na celu zajęcie się

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Marchew