"Surowce pozostają bardzo napięte"
W zakresie zarówno marketingu, jak i pozyskiwania surowca, tegoroczna kampania chrzanowa okazuje się wyjątkowo trudna. "W ostatnich latach mieliśmy już do czynienia ze znacznymi podwyżkami cen, ale w tym roku musimy zmierzyć się z ogromnymi dodatkowymi kosztami, sięgającymi nawet 35 procent. Największe czynniki wpływające na ceny to zwiększone koszty operacyjne, takie jak nawozy i płace minimalne" - mówi Matthias Schamel, zarządzający

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Chrzan korzeń