Eksport hiszpańskiej cukinii spadł o 18%
W kampanii 2022/2023 Hiszpania wyeksportowała 368,77 mln kg cukinii, czyli o 17,94% mniej niż w kampanii 2020/2021, w której wyeksportowała największą ilość w historii, według danych Hortoinfo.
Jednak wartość eksportu cukinii w zakończonej właśnie kampanii wyniosła 462,72 mln euro, co jest wartością podobną do tej osiągniętej w poprzedniej kampanii i
Wartością eksportu cukinii w 2020/2021 r. wyniosła 462,72 mln euro.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cukinia