"Próba kilku rzędów żółtej hiszpańskiej cukinii przerodziła się w uprawę komercyjną".
Początek sezonu warzyw szklarniowych w Hiszpanii bywał w przeszłości mniej obiecujący. "Biorąc pod uwagę, powiedzmy, paprykę, biorąc pod uwagę, że Holandia była na rynku jeszcze dwa tygodnie temu, ceny te były dobre", zaczyna Marco Romein z Agrogestion Alboran.
Po odejściu z holenderskiej firmy zajmuje się teraz marketingiem produktów hiszpańskich producentów. "To

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cukinia