"Pudełko, które nam pasuje"
2024-07-05 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Rok 2024 to czas dużych zmian dla rodziny Zwinkels związanej z cukinią. Plantatorzy z regionu Westland przejęli sprzedaż standardowej cukinii w swoje ręce. W związku z tym, opracowali nową markę (Courgette Royale), logo i opakowanie. Teraz przyszedł czas na dostosowanie pudełka dla tej cukinii.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cukinia
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



