"Będziemy mogli wprowadzić na rynek regionalną cykorię do czerwca"
Dzięki inflacji i wzrostowi kosztów, firma powiedziała, że miała silny sezon sprzedaży ogólnie dla organicznej cykorii. "W styczniu, jak również w lutym, marketing był nieco powolny, co prawdopodobnie jest również częściowo spowodowane inflacją i niechęcią konsumentów do zakupu. Zgodnie z niższym popytem, następnie wypchnęliśmy korzenie do przodu w dziale forsowania, co z kolei doprowadziło do niedoboru towaru na koniec
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cykoria