"Ceny kalafiora i cykorii rosną w miarę zbliżania się świąt, ale nadal dobrze się sprzedają"
Prawdziwa świąteczna gorączka w Grappe de Raisins wciąż wydaje się mieć miejsce. Jednak dyrektor generalny Jan Hannon mówi, że chociaż pandemia się skończyła, ludzie pozostali lojalni wobec tego belgijskiego warzywniaka. "Szaleństwo pandemii minęło, ale w kolejnych latach liczby pozostały wyższe niż przed 2021 rokiem", zaczyna.
Jan sugeruje, że jest to przede wszystkim zasługa belgijskiego

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cykoria