Oficjalne rozpoczęcie holenderskiej kampanii cykorii
"En óf je witlof lust" ("A jeśli lubisz cykorię") - ta kampania cykorii rozpoczęła się w Holandii w środę, 27 września, w Oxin Growers. W obecności plantatorów, handlowców, dostawców i prasy, prawie 18 miesięcy pracy i badań zostało przekształconych w kampanię mającą na celu zwiększenie spożycia cykorii w Holandii. "Jesteśmy bardzo dumni z wyniku", powiedziała współinicjatorka Martine

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cykoria