"Widzę możliwości dla naszej polskiej cykorii na rynku włoskim"
Dziesięć lat temu nadprodukcja na rynku holenderskim spowodowała, że plantator cykorii Tonny Kraan przeniósł się do Polski. "Moja żona jest Polką, co trochę ułatwiło sprawę. A Polska była dobrym rynkiem wzrostu dla cykorii" - mówi Tonny.
"Na początku było ciężko. Eksportowaliśmy głównie do Niemiec, ale stopniowo rosła sprzedaż na rynku lokalnym. Biedronka była pierwszą siecią supermarketów, która wprowadziła do sprzedaży nasze
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cykoria