Hiszpański sektor czosnku ostrzega przed spadkiem plonów i wzrostem kosztów
Krajowe Stowarzyszenie Producentów i Sprzedawców Czosnku (Anpca) ostrzegło, że obecna hiszpańska kampania czosnkowa charakteryzuje się niskimi plonami z powodu suszy i 15% redukcji powierzchni produkcyjnej, w roku, w którym koszty wzrosły prawie dwukrotnie.
Zostało to stwierdzone w komunikacie prasowym stowarzyszenia reprezentującego 69 stowarzyszonych firm marketingowych i prawie 1 800 producentów na
Międzynarodowym Kongresie Czosnku.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).
Zobacz więcej: Czosnek