"Jestem w pełni przekonany, że zielony czosnek jest bardzo interesującą alternatywą, szczególnie dla sektora suszonego czosnku".
Dwadzieścia dwa lata temu, po ponad dekadzie pracy w ważnej spółdzielni czosnkowej w hiszpańskim regionie La Mancha i widząc rosnącą konkurencję ze strony suszonego czosnku importowanego z Chin, Miguel Antonio Olivares postanowił zrobić krok w innym kierunku w branży czosnkowej i założył firmę La Olma.
"Od tego czasu specjalizuję się w
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Czosnek