"Na rynku wygląda na to, że francuski czosnek jest dostępny."
2024-07-19 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Spółdzielnia Alinéa (240 producentów) i jej spółka marketingowa, Top Alliance, rozpoczynają kampanię czosnkową. Céline Vezian, szefowa działu jakości i technicznego spółdzielni, omawia pierwsze aspekty zbiorów i marketingu. Spółdzielnia Alinéa, której
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Czosnek
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



