Optymistyczne perspektywy dla sadzenia czosnku na półkuli północnej
2024-10-24 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Włoska kampania reklamowa dla czosnku nieschłodzonego zbliża się ku końcowi, ale sprzedaż produktu chłodzonego właśnie się rozpoczyna. „Dostępne ilości są ograniczone, ze względu na mniejsze ilości wyprodukowane w ostatniej kampanii” – wyjaśnia Antonio Tuccillo, dyrektor firmy Agrimpex Farming.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Czosnek
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



