Rosnący popyt na ekologiczny czarny czosnek w gastronomii
Black Garlic w Kanadzie zyskuje na popularności w branży gastronomicznej. "Duża część naszej działalności pochodzi pośrednio z restauracji. Wielu szefów kuchni eksperymentuje z nim, ponieważ jest to nowy towar, a biznes ten nadal rośnie, co jest zachęcające" - mówi Jimmy Clubb z The Garlic Clubb Ltee z siedzibą w Quebecu. Zauważa, że sprzedaje również za pośrednictwem dystrybutorów i

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Czosnek