"Ze względu na wczesną Wielkanoc, holenderski segment wczesnych szparagów będzie w tym roku dość ciekawy"
Nadejście pierwszych oznak wiosny, takich jak szparagi, rabarbar cieplarniany i dziki czosnek, oznacza początek kampanii wiosennej. Pomimo wzrostu kosztów energii i utrzymującej się niepewności, północnoheski hurtownik świeżych produktów Tom Meissner jest spokojny o nadchodzący sezon. "Struktury cenowe w ostatnich dwóch tygodniach były absolutnym szaleństwem, zwłaszcza w przypadku importu z
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Czosnek