Trendy cenowe owoców i warzyw we Włoszech na dzień 18 marca
Wraz z nadejściem wiosny i świąt wielkanocnych wzrasta popyt na szparagi.
Kampania truskawkowa przebiega w szybkim tempie z bardzo dobrą jakością, podczas gdy kampania fasoli rozpoczęła się z dużym wyprzedzeniem.
Odmiana karczocha Romanesco i agretti są w pełnym marketingu.
Dzięki umowie z Borsa Merci Telematica Italiana (Bmti)
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Fasola