"Dostępność kalafiora była wystarczająca, aby zaspokoić popyt
Krajowe kalafiory najwyraźniej zdominowały scenę. Dostępne były głównie w opakowaniach po 6 sztuk, jedynie w Hamburgu można je było nabyć również w asortymencie po 8 sztuk. W hanzeatyckim mieście rodzimą ofertę flankowało kilka polskich, podczas gdy w Monachium były one bezkonkurencyjne. We Frankfurcie i Kolonii pojawiły się partie belgijskie i holenderskie. W Berlinie dołączyło do nich kilka importów z Holandii

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kalafiory