"Kalafior stał się produktem luksusowym ze względu na bardzo wysoką cenę i ograniczoną dostępność".
Znalezienie kalafiora stało się tej zimy nie lada wyzwaniem. Susza i rosnące koszty doprowadziły do zmniejszenia areału upraw w Hiszpanii, a podobnie jak w innych europejskich obszarach produkcyjnych, niekorzystne warunki pogodowe również spowodowały straty w produkcji. Popyt znacznie przewyższa podaż w Europie, a ceny osiągają bezprecedensowe poziomy.
"Kalafior stał się niemal luksusem
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kalafiory