Kampania Rijk Zwaan dociera do 762 000 Brytyjczyków
Holenderska firma zajmująca się hodowlą warzyw Rijk Zwaan świętuje sukces swojej skierowanej do konsumentów kampanii "Love My Salad", stworzonej w celu zachęcenia brytyjskich kupujących do kupowania i gotowania większej ilości warzyw.
Kampania w mediach społecznościowych, rozpoczęta jesienią ubiegłego roku, aby pokazać ograniczonym gotówką brytyjskim konsumentom, jak wykorzystać niedrogie warzywa - takie jak papryka, pomidory, pory i kalafior - w codziennym gotowaniu,

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Kalafiory