Op Solco Maggiore: "Dążymy do pełnej jakości" #vocidellortofrutta
Pełne zaangażowanie na froncie środowiskowym, aby wprowadzić na rynek produkty, które porzucają chemię. A także innowacyjna komunikacja, która uwzględnia zarówno aspekt kulturowy, jak i zdrowotny, na przykład polifenole w kalafiorze lub współpraca w ramach projektu z udziałem Lilt i szefa kuchni Davide Oldani w ramach Miesiąca Profilaktyki Raka. Op Solco Maggiore, w

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Kalafiory