Sakata "przedłuża sezon" dzięki czterem nowym odmianom kalafiora
W tej kampanii Sakata postanowiła objąć prawie cały kalendarz zbiorów kalafiora, wprowadzając na rynek odmiany kalafiora Denver, Berlin, Stockholm i Nairobi. "Dzięki naszemu katalogowi producenci mogą zbierać wysokiej jakości kalafiory Sakata od kwietnia do lutego" - powiedział Antonio Ibarra, promotor produktów kapustnych w Sakata Seed Ibérica.
"Produkcja

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kalafiory