"Zainteresowanie kalafiorem pozostaje w stagnacji na niektórych rynkach
Francuskie i włoskie kalafiory stanowiły podstawę asortymentu. Hiszpańskie dostawy uzupełniały tę scenę, podczas gdy belgijskie pojawiały się w mniejszym stopniu wyłącznie w Kolonii. Hiszpańskie produkty były szczególnie nieobecne w Hamburgu. Jednak według BLE dostępność była wystarczająca, aby zaspokoić popyt. W niektórych miejscach możliwości magazynowania uległy poprawie, ale na niektórych rynkach,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kalafiory