AMI: Promocje z kalarepą znacząco rosną
W związku z rosnącymi temperaturami, obecnie ponownie zwiększa się podaż kalarepy z południa Europy. O ile w okolicach Wielkanocy promocja kalarepy była niewielka, to w tym tygodniu w handlu detalicznym artykułami spożywczymi odbywa się 16 promocji.
Po opóźnieniach wzrostu spowodowanych chłodną pogodą w obszarach produkcyjnych, dostępne są już wyższe ilości kalarepy z Hiszpanii i Włoch. Pierwsze ilości z
>.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Kalarepa