Crokii, nowa koncepcja kapusty
"Nie byle jaka kapusta". Crokii proponuje siebie jako alternatywę na rynku tradycyjnej kapusty. Dzieje się tak dzięki japońskiej genetyce firmy macierzystej Takii, która nadaje jej chrupiącą teksturę, świeżość, która "ożywia zmysły" i słodki smak, który zachęca do ciągłego smakowania jej usta po ustach. To właśnie ten smak, w połączeniu z jego kształtem
sprawia, że

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Kapusta