"Ze względu na braki kadrowe, restauracje coraz częściej sięgają po gotowe produkty convenience"
Po dwóch trudnych latach Covid, isi Ismaninger Feldgemüse Ltd był w stanie ponownie zgłosić normalną roczną sprzedaż w 2022 roku. "Zarówno w 2020, jak i 2021 roku musieliśmy pozbyć się dużej ilości produktów - zwłaszcza białej kapusty, ponieważ przemysł gastronomiczny potrzebował znacznie mniejszej ilości ze względu na ograniczenia. Byliśmy w stanie umieścić tylko część nadwyżkowej ilości w ramach sprzedaży detalicznej, ponieważ nasz towar
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kapusta