"Ze względu na spadającą podaż kapusty szpiczastej, supermarkety wolą podpisywać umowy"
W sezonie zimowym kapusta szpiczasta jest regularnym produktem dla Ursem-Zuurbier, producenta warzyw gruntowych z holenderskiej gminy Heerhugowaard. Według Nielsa Zuurbiera, obecnie nie ma zbyt dużego popytu, "ale przed świętami Bożego Narodzenia istnieje pewna presja, głównie z powodu niedoboru personelu. Nasi polscy i rumuńscy pracownicy wyjeżdżają do domu na święta. To

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kapusta