"Zmiana klimatu powoduje anomalne i trudne do przewidzenia kampanie".
Jak rozwija się kampania kapustnych?
Początek sezonu kapustnych w regionie Murcji był skomplikowany. Susza i upały, których doświadczamy od lata, odcisnęły swoje piętno na uprawach, a wielkość produkcji na początku sezonu była niska. Dodatkowym problemem jest fakt, że Europa zakończyła sezon dwa tygodnie wcześniej niż oczekiwano.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Kapusta