"Egipskie karczochy sprzedają się dobrze przy braku produktów z Apulii"
"Jeśli wykluczymy około dziesięciu dni zamieszania na początku nowego roku, możemy powiedzieć, że kampania karczochów w Apulii była świetna zarówno dla naszych dostawców, jak i naszej hurtowni. Rozpoczęła się w połowie lub pod koniec września z zadowalającymi cenami spowodowanymi niskimi wolumenami", informuje Giuseppe Ventura z La Zucca Rossa, zlokalizowanej na rynku świeżych produktów w Neapolu (CAAN) i specjalizującej się w
"Karczochach w Apulii".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Karczoch