Sardyńskie karczochy: "Pozytywne pierwsze trzy miesiące, jednak konsumpcja spada"
"Nasza kampania karczochów jest podzielona na dwie fazy: pierwszą w październiku, listopadzie i grudniu oraz drugą od stycznia do końca maja. Ostatnie trzy miesiące 2023 r. przebiegały całkiem dobrze ze względu na problemy produkcyjne na poziomie krajowym, więc wolumeny były zgodne z popytem, co doprowadziło do wyższej średniej ceny sprzedaży niż w poprzednim roku. Zdaliśmy sobie jednak sprawę, że

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Karczoch