AMI: Intensywność reklamy dla ogórków znów rośnie
Ogórki sałatkowe z Niemiec i regionu Europy Środkowej zalewają teraz handel. Ale wielkość zbiorów w 2023 roku rozwijała się ospale. Ograniczona wielkość podaży, wysokie ceny i chłodna pogoda w południowej Hiszpanii spowodowały znaczne załamanie działań promocyjnych w ostatnich tygodniach. Wysokie koszty energii i związane z tym późne
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogórki zielone