"Musimy uzyskać lepsze wynagrodzenie dla producentów i wspierać wycenę przy produkcji".
W zeszłym tygodniu Kultive rozpoczął kampanię ogórkową, ale ogórki przekąskowe są dostępne na rynku od około 15 dni. Wolumeny pozostają praktycznie niezmienione, z odpowiednio 23 000 ton i 300 tonami przewidywanymi na ten rok. Alexandre Picault, kierownik sprzedaży firmy, przedstawia aktualne informacje na temat wyzwań w 2024 roku.
Simon Boisgard / © Philippe Montigny. Wszystkie produkty Kultive są
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogórki zielone