Perfection Fresh współpracuje z Ulicą Sezamkową i "Lepszy wybór!" w ramach promocji na powrót do szkoły
Ikoniczne postacie z programu telewizyjnego dla dzieci Ulica Sezamkowa pojawią się w nowej kampanii "Powrót do szkoły" Perfection Fresh we współpracy z "Lepszy wybór!".
Specjalnie wyselekcjonowana gama produktów wprowadzona w ramach tej promocji będzie zawierać postacie z Ulicy Sezamkowej na opakowaniach, w tym ogórki dziecięce Qukes z Ciasteczkowym Potworem, słodkie pomidory Petite z Elmo, Perfection
>.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogórki zielone