AMI: Wysoka aktywność promocyjna dla słodkiej papryki
Ilość dostępnej słodkiej papryki w handlu stale rośnie, a wzrost ten znajduje również odzwierciedlenie w dużej liczbie promocji. Szczególnie znacząco rośnie promocja papryki ostrej.
Między 14. a 22. tygodniem kalendarzowym tego roku AMI Promotional Prices w sektorze handlu detalicznego żywnością odnotowało już 291 kampanii promocyjnych na słodką paprykę. Odpowiada to wzrostowi o 34% w
>.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Papryka