AMI: Zmiana pochodzenia papryki w toku
Dzięki szerokiemu asortymentowi ceny spadły w ostatnich tygodniach. Teraz sezon hiszpański dobiega końca, a asortyment jest przestawiany na paprykę z Europy Środkowej.
Faza przejściowa dla papryki już się rozpoczęła. Zbiory papryki rozpoczęły się w Holandii i Belgii, a niemieckie rynki hurtowe odnotowują rosnące wolumeny

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Papryka