"Całe Niemcy mogą mieć tej zimy problem z jakością sałaty"
Początek listopada oznaczał zmianę sezonu dla Früchte Eder Ltd z Kirchham/Tutting z papryką z Hiszpanii, którą wcześniej sprowadzali z Belgii i Holandii. "Jakość jest nadal bardzo dobra, ponieważ rośliny są jeszcze dość młode. Są to produkty szklarniowe z Almerii", mówi dyrektor zarządzający Robert Eder.
Wzrosty cen od 0,40 do 0,50

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.