"Ceny holenderskiej, belgijskiej i polskiej papryki spadły
Dostawy hiszpańskiej papryki wzrosły na rynkach niemieckich. Jednak niespójna jakość sprawiała, że ceny były dość trudne. Zwiększona dostępność hiszpańskich towarów miała negatywny wpływ na ceny ich konkurentów: według BLE, holenderskie, belgijskie i polskie towary często stawały się tańsze. Handlowcy często musieli również obniżać swoje poprzednie ceny na towary importowane z Turcji.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka