Ceny papryki pozostają wysokie w przejściu z Almerii do Murcji, podczas gdy kampania w Holandii rozpoczyna się powoli
Kampania papryki w Almerii jest w ostatniej fazie z coraz bardziej ograniczoną dostępnością i wysokimi cenami, podczas gdy wolumeny rosną w Murcji, która ma już dostępne papryki we wszystkich kolorach. Mniejsza podaż wczesnej holenderskiej papryki oznacza, że eksporterzy z Murcji mogą spodziewać się dobrej kampanii.
"Kampania papryki w Almerii kończy się z dobrymi wynikami pod względem cen i z prawie 20% mniejszą
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka