"Dzisiaj dokonujemy pierwszych wysyłek papryki do Stanów Zjednoczonych, po ponownym otwarciu rynku"
19 stycznia rynek amerykański został ponownie otwarty dla hiszpańskiej papryki, w szczególności dla papryki produkowanej w Almerii, która będzie miała otwarte okno eksportowe od 1 grudnia do 31 marca. W ten sposób papryka z Almerii odzyskuje rynek, który utraciła pod koniec grudnia 2022 r., kiedy to amerykańska Służba Inspekcji Zdrowia Zwierząt i Roślin (APHIS) zamknęła swoje drzwi z powodu różnych wykryć śródziemnomorskiej muszki owocowej
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka