Eksport owoców i warzyw z Turcji wzrósł o 26%
Eksport owoców i warzyw z zachodniego regionu Morza Śródziemnego w Turcji wzrósł o 26% w pierwszym kwartale tego roku w porównaniu z rokiem ubiegłym. Większość przychodów pochodziła z wysyłek świeżych warzyw. Wysyłki warzyw na rynki zewnętrzne wzrosły o 36%, a eksport pomidorów zwiększył się o 33% do zasięgu. Eksport papryki wzrósł o 47% w porównaniu do ubiegłego roku. W tym samym czasie wzrosła sprzedaż pomidorów i
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka