Gwałtowny spadek cen papryki na lokalnym rynku w Maroku
Popyt na marokańską paprykę wydaje się rosnąć po spowolnieniu spowodowanym okresem świątecznym. Obeida Mansour, dyrektor generalny Universal Peppers, dzieli się informacjami na temat postępów kampanii.
Mansour mówi: "Kampania marokańska została spowolniona w okresie świątecznym, co jest normalne i obserwowane każdego roku. Wielkość eksportu spadła wtedy o połowę. Ale teraz
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka