'Hiszpańska papryka mocno trzymała się na rynku'
Hiszpańska słodka papryka mocno trzymała się na rynku, ale nie była w stanie w pełni zaspokoić popytu. Import turecki podążał za znaczeniem, ale w Kolonii był całkowicie nieobecny. Włoskie partie dostępne były wyłącznie we Frankfurcie, gdzie sprzedawano je w szybkim tempie - czerwone i żółte - po 12 euro za 3 kg karton. Tam, podobnie jak w Berlinie, pojawiła się także czerwona California z Maroka.
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka