IV edycja akcji #VitaminatewithPepper by Semillas Fitó
Kampania #VitamínateConPimiento została stworzona cztery lata temu przez Semillas Fitó, w celu promowania konsumpcji papryki w Regionie Murcji jako lokalnego, wysokiej jakości produktu o wysokiej wartości odżywczej, jednocześnie podkreślając sektor za jego znaczenie społeczne i gospodarcze w Campo de Cartagena.
W tej 4. edycji
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Papryka