Klienci sklepów Tesco nie "dostają mniej jedzenia
Tesco uspokoiło klientów, którzy obawiali się, że "dostają mniej" jedzenia wśród skarg na ich wielopak papryki zmieniający się z trójpaku na dwupak w tej samej cenie. Kobieta, która odwiedziła swój lokalny sklep Tesco, podzieliła się wideo na TikTok na początku miesiąca i zakwestionowała zmianę, mówiąc: "Tesco? Gdzie się podziała trzecia?"
Jednakże rzecznik Tesco
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka