"Mamy już zamówienia na całą produkcję papryki w tym sezonie".
Marokański przemysł paprykowy wychodzi z wąskiego gardła, a uprawy są wreszcie dostępne na eksport, donosi Obeida Mansour, dyrektor generalny Universal Peppers.
"Niektórzy producenci już zebrali plony i rozpoczęli eksport. W Universal Peppers zaczniemy w przyszłym tygodniu. Sezon zaczyna się nieśmiało, ale spodziewamy się, że w grudniu wolumen osiągnie szczyt" - mówi Mansour.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.