Marokańscy i tureccy producenci papryki otrzymują za swoje produkty odpowiednio 78,57% i 76,78% mniej niż producenci hiszpańscy
Analiza cen papryki przeprowadzona przez Hortoinfo z wykorzystaniem danych z Faostat ujawnia, że w 2021 roku rolnicy z Maroka pobierali za swoją paprykę średnią cenę tańszą o 78,57% od średniej ceny, po której za to warzywo płacono hiszpańskim producentom.
Zgodnie z analizą, w tym samym roku holenderscy producenci otrzymywali za swoją paprykę średnio 1,16 euro/kg, izraelscy producenci otrzymywali
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Papryka